Stosik: czerwiec


Jak już zaczęłam dodawać w takie posty to czemu by tego nie kontynuować i nie dodawać posta co miesiąc? Post miał być kilka dni temu, ale nie za bardzo miałam czas aby pisać cokolwiek. Tu po meble, a tu trzeba posprzątać, a znajomi chcą wyjść do kina/galerii. Zabiegany ten Kraków trochę... Tak aktualne będę przez jakiś czas poza obrębem Bieszczad :3 Głównie to przyjechałam z powodu składania papierów na studia i chcę zrobić prawo jazdy w większym mieście... Tak Krakowscy otaku uwaga na ulicach, Aypa będzie jeździć. :P Ale nie po to pisze ten post, aby wam pisać o Krakowie. :D

Po pierwsze. Przy okazji postu Kagusi z MANGArnii obiecałam, że dodam mój mangowy "dywanik. Oto on:


Przyszedł "murzyn" i wszystko mi na podłogę z pudełek ładnie powykładał, a potem zabrał na Rynek. :P
Co tyczy się moich zdobyczy z czerwca to nie ma ich za wiele. Ale zawsze to coś. :3 




Tak więc, trzy prenumeraty i jeden egzemplarz recenzencki. O Nad Brzegiem Rzeki wypowiadałam się w recenzji, dlatego nie będę się zbytnio powtarzać. Po prostu jest to dla mnie przyjemna lektura. Osoby szukające czegoś więcej na pewno nie będą zadowolone z prostoty tego tytułu. Co zaś tyczy się innych mang to nie miałam jeszcze okazji ich przeczytać. Wszystkiego w ostatnim czasie uzbierało się bardzo wiele - już też skończyły mi się recenzje, które napisałam sobie do przodu... Ale myślę, że najpierw przeczytam Ścieżki Młodości. Później pokieruję się swoim nastrojem. :P

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że do wtorku dam radę napisać recenzję, jeszcze jest przecież cały poniedziałek! A teraz pozwólcie, że zobaczę jak brat radzi sobie ze skręcaniem swojego biurka. :P

Komentarze

  1. Odpowiedziałam na twoje pytania z LBA całkiem niedawno, to tak offtopując.

    Mi jak na jednotomówkę "Nad brzegiem rzeki" akurat całkiem przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytam! Obiecuję! Tylko muszę trochę czasu wykrzesać...

      Usuń
  2. Też chcę taki "dywanik". *o*
    Do "Nad brzegiem rzeki" jakoś mnie nie ciągnie, "Tokyo Ghoul" pewnie kupię. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och... Dużo tego. Ile tego tak na sztuki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten Twój dywanik całkiem pokaźny :) ile mang w sumie znajduje się w Twojej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce półeczka, wszystko jest rozpisane. :D

      Usuń
  5. Dywanik z mang jest mega, planuję niedługo zrobić porządek na półkach i też zastanawiam się nad zrobieniem takiego zdjęcia. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Aypa ma ponad 40 sztuk mang... Od października mam prawie 40. Hm... Trochę mi brakuje... Kiedyś nadgonię ( albo i nie ).

    Ja dzisiaj dorwałam ,,Strażnika domu Momochi". Bałam się, że będzie zalatywać od tego ,,Jak zostałam bóstwem!?", ale różnice są dość duże... Choć liseł mnie wkurza, więc pierwszy tom wypadł w u mnie tylko ,,dobrze". Jak kupię drugi to dam ci znać z czym to dokładnie się je, bo w sumie manga nie taka zła. Mnie urzekł koniec, choć skądś go znałam...
    Dorwałaś obcojęzyczne wydania Magi i Noragami, co ? Szkoda, że StudioJG na wrzesień planuje Noragami x'd Ja bym się wściekła. No nic. Magi jeszcze nikt nie wydaję x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zła nie jestem, bo bardzo cieszy mnie japońskie wydanie Noragami. :3 Ciekawe jak się polskie zaprezentuje. :)

      Usuń
  7. Ooo u Ciebie też wyszedł spory dywanik *.* Gdzie Ty to wszystko mieścisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe mieszkanko i nowe półki czekające na skręcenie. :D

      Usuń
  8. Aż brak mi słów *.* Kiedy ja się doczekam tylu mang? Haha...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz