[TAG] Babeczkowa wyliczanka - TOP 5 mangowych bohaterów?!



Postawiono przede mną niezwykle trudne zadanie, bowiem z kilku tysięcznej armii bishów i innych niezwykle urodziwych Panów ze świata 2D musiałam ograniczyć się do wybranej piątki, by stworzyć niesamowicie bijącą testosteronem babeczkę... Eeee, przesadziłam?
Mówiąc inaczej musiałam wybrać swoich TOP 5 charakterów i dopasować ich do poszczególnych kategorii. Ograniczyć się nie było łatwo, ponieważ jest wiele charakterów, które podbiły moje serduszko i mogłabym wiele takich postaci wymienić. Dlatego potraktujcie trochę luźniej ten ranking, ponieważ chciałam zrobić to pod kategorie, tak aby wszystko wyszło spójnie. Niestety postanowiłam, że nie pojawią się tutaj panowie z BLów, bo w takim wypadku ten TAG stałby się piękną, tęczową babeczką. XD


1. CIASTO

W tej kategorii starałam się wybrać postać, która prócz swoim sposobem bycia poruszyła mnie niesamowitym wnętrzem. Miałam tu dwóch, mocnych kandydatów, ale w końcu wybór padł na Portgasa D. Ace'a z One Piece'a. Zazwyczaj wymiękam przy braterskich relacjach i daję się okręcić wokół palca postaciom będącymi starszymi braćmi. (Kto się domyśla drugiego Pana? :D) Jest to ciepła i niezwykle pozytywna postać, której nie mogę nic zarzucić. Od chwili kiedy pojawił się w Alabaście bardzo polubiłam tego dziwoląga od Białobrodego. Przez to bardzo długo nie mogłam pozbierać się po nieszczęsnych wydarzeniach, w których brał udział... Serio, moje przygnębienie, że moja ukochana postać... Nie to nadal zbyt wiele... Jego po prostu nie da się nie lubić. :)


2. BITA ŚMIETANA

Drugą postacią w tym rankingu został Yato z Noragami. Drugi sezon anime dał mi odrobinę popalić, ponieważ niesamowicie wczułam się w pokazane tam wydarzenia (Nadal jestem pod wrażeniem geniuszu Hiyori XD). Dodatkowo jest to niezwykle urocza postać. Co z tego, że zawsze chce błyszczeć, jak jego miliony monet? Co z tego, że jest bezdomnym gołodupcem w dresie? Być może na co dzień błaznuje, jednak jest to osoba, która przeszła swoje, z mhroczną przeszłością i jeszcze wieloma tajemnicami, które mam nadzieję, odkryję poprzez czytanie mangi. Yato po prostu się uwielbia, za to że właśnie jest jaki jest i nie chce się go widzieć jako melancholika tkwiącego w przeszłości.


3. LUKIER

Kolej na Pana spod szyldu słodki cukiereczek, że aż miód-malina. I tutaj nie mogłam postawić na nikogo innego, jak Kou Tanakę ze Ścieżek młodości (swoją drogą pasuje skończyć recenzje, ne?). Jest to tak kochany i uroczy bohater, że nie potrafiłam sobie odmówić dodania go do tego podpunktu. jest to też, jeden z tych bohaterów, którego się kocha ale i nienawidzi jednocześnie, bo zrobił coś nie tak jak być powinno. Jednak przez to będzie to jedna z bliższych dla mnie postaci. Swój czar zawdzięcza po prostu też mojej ukochanej mangaczce, Io Sakisace. Ile bym dała, aby stworzyła jednotowówkę z losami bohaterów z AHRa 10 lat później... No wyobraźcie sobie Kou troszkę starszego. :3


4. POSYPKA

Dodatkowego smaczku do mojej pięcioskładkinowej babeczki doda nikt inny tylko najprzystojniejszy demon na świecie - Sebastian Michealis z Kuroshitsuji. Czy jest coś czego on nie potrafi? Być może pojawiło się to w ostatnich tomikach, ale że jestem do tyłu to dla mnie jest Panem Perfekcyjnym. W dodatku kocha koty! Ile by się dało za kogoś, kto potrafi dobrze sprzątać, kocha koty i dodatkowo wygląda niczego sobie? W tym wypadku to duszę... 





5. WISIENKA

Jako wisienkę na tej babeczce postanowiłam wybrać kogoś nowego, chociaż nie do końca, mimo wszystko to właśnie przez polską edycję mangi, tak bardzo pokochałam tę postać. Mowa tu o Shishio Satsukim z Gwiazdy spadającej za dnia. Być może to, co teraz napiszę jest płytkie, ale kiedy usiadłam twarzą w papier z bosko narysowaną postacią Shishio wiedziałam, że to jest miłość. Odrobinę tajemniczy z łobuziarskim uśmieszkiem zdecydowanie zagości na mojej liście na dłuższą chwilę. :)




I tak oto wybrałam (z naprawdę wielkim trudem) piątkę najlepszych. Ale tak, jak pisałam na początku, chciałam dobrać postaci do nazw podpunktów, bo poza tą piątką jest wiele, wiele innych Panów, których uwielbiam, a których z chęcią zamieściłabym wśród przedstawionych wyżej wybrańców. Ale by nie skończyło się tylko na moim głowieniu się, zabawę przekazuję do PustegoKwadracika, Myszy, Otaika oraz Cześka. :D Enjoy! <3

Komentarze

  1. Oh jej, dzięki za tag (a mogę z animo chłopa wziąć XD?) <3
    Kou to jest słodki jak taki lukier, wcale się nie dziwię, że dałaś go na to miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! :D Ogółem bym to TAG książkowy, ale Kyou chciała bym zrobiła z mango XD (Też chciałam dać kogoś z anime, ale to by nie ułatwiło zadania. XD)
      Kou~~! <3

      Usuń
  2. Do tej pory widziałam ten tag tylko w książkowej blogosferze, ale fajnie, że go zrobiłaś :)
    Jestem za mało w mangowym świecie, by wszystkich panów znać osobiście, ale przynajmniej każdego kojarzę :)
    Ścieżki młodości <3 Kou <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tag przypadl mi do gustu i z checia zrobie swoja wersje.
    Ale panow preferuje calkiem innych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem baaaaaaardzo ciekawa, jak to wypadnie u cb :D

      Usuń
  4. Całkowicie zgadzam się z wisienką <3 Całą mangę kibicowałam Shishio, bo był wprost genialną postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację, zaraz zrobię, chociaż też potraktuje taga bardziej pod kategorię niż pod ulubieńców typowo. :D Zgadzam się totalnie z wyborem 1 i 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj za sprawą Otai pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga i po przeczytaniu parę twoich tekstów, doszłam do wniosku, że zostanę tu na dłużej. ^^ Posiadasz bardzo fajną kolekcję mangową. Jeśli chodzi o ten babeczkowy TAG to zgadzam się z Tobą w wyborze 2 i 4 :D
    Gorąco Pozdrawiam Fejwsi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę, proszę rozgość się! Bardzo miło mi to czytać! :D
      Sebuś słonko jest kochany. Nie mogło go tu zabraknąć XD A gołodupiec w dresie też się wszędzie wepcha X"DDDD

      Usuń

Prześlij komentarz