MANGA & ANIME BLOGGER TAG!



Raz jeszcze dziękuję za otagowanie Pachi. Nie ma co zwlekać z odpowiedziami. Co prawda mam jeszcze dokończyć lekturę do szkoły, ale mam trochę czasu do sprawdzianu. ^-^


"Tag ten powstał, aby łączyć fanów M&A piszących blogi. Należy odpowiedzieć na 10 zawartych w nim pytań, następnie nominować 7 osób i poinformować ich o nominacji."
 


     1. Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?

Ostatnio napisałam, że oglądanie anime a czytanie mangi to dwie różne rzeczy. Każda z nich sprawia mi przyjemność! To niesamowite kiedy czytasz mangę, a później widzisz jak jej bohaterowie poruszają się przez ok. 25 min. Ale jeżeli trzeba wybrać to to, że prowadzę bloga o recenzjach mang, chyba samo nasuwa odpowiedź. : ) Gdy czytam mangi bardziej zżywam się z bohaterami. To tak jakby poprzez dotyk wchodziła z nimi w relacje. Na ekranie nie mogę ich „poczuć”. I stąd tytuł bloga „Magia mangi”. Tak bynajmniej sądzę...


     2. Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?

Jeśli pod uwagę wchodzi ta „najpierwsiejsza” (jak to zwykle mówi Karcia) to (nie śmiać się!!!) są to „Pokemony”. Około dwanaście lat temu w pewnym domu w Bieszczadach, gdy na zegarze widniała godzina dwunasta, pewnej dziewczynce niania włączała telewizor na program Polsatu, by ta mogła obejrzeć swoich ulubieńców. Mogę powiedzieć, że szajba na punkcie Pikachu i reszty jego ferajny to mało powiedziane, by określić stan w jakim wtedy byłam.
A to, że teraz Moim życiem stało się M&A zawdzięczam „Vampire Knight”, o którym pisałam wcześniej i do którego powrócę już wkrótce. ^U^


     3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?

Eee to... Szczerze. Jest tego dużo i nie mam pojęcia ile tego jest dokładnie. Na półce mam około 130 mang i będę dbała o to by ich liczba wzrastała. A anime oglądam przez dobre cztery lata, więc zrozumcie ciężko mi podać jakąkolwiek liczbę.


     4. Twarz z plakatów. Jaka jest Twoja ulubiona postać?

Jest ich praktycznie tyle ile czytałam mang czy oglądałam anime. Czyli liczba znów bliżej nie określona, a jednej czy dwóch nie potrafię podać jako najukochańszej. Ale mogę podać parę imion, a co mi tam. XD
Zacznijmy od tych serii które wychodzą teraz. Na pewno do grona moich idoli mogę dodać Nanase Haruke oraz Matsuoke Rin’a z „Free!”, kolejno „Brothers Conflict”  rodzina Asahina – Kaname, Tsubaki, Azusa, Natsume, Subaru, Yusuke, Fuuto.  Sięgnijmy teraz do „tasiemców”:  Uzumaki Naruto, Hakate Kakashi, Monky D. Luffy, Portigas D. Ace, Nami, Dragoneel Natsu, Hartphilia Lucy, Scarlet Erza, Kurosaki Ichigo, Kuchiki Rukia, bracia Erlic itd. Poza tym uwielbiam: Sebastiana i Undrertekera z „Kuroshitsuji”, Horo (S&W), Alice, Oz’a i Gilberta (Pandora), Otoya Ittoki, Jinguji Ren, Ichinose Tokiya (ogólnie całe UtaPri) itd. Jak można zauważyć, nie mogłabym wybrać „tego jedynego” bohatera czy „tej jedynej” bohaterki.


     5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?

Tak jak lista moich ulubionych postaci ciągnęłaby się z Polski do Tokio, to tu nie wiem, czy jest ktoś kogo z imienia i nazwiska mogłabym wpisać. Ustalmy tak: charaktery, które chcą być wszędzie, czyli te co przerywają ważną dla bohaterów chwilę, będące wiecznie niezdecydowane, mówiące jedno, robiące drugie, źli goście którym poprzewracało się w głowach. To tak po krótce.


     6. Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seiyuu?

HAI! Miyano Maoru, Junichi Suwabe, Romi Paku. Tak jakoś, huehue :D



     7. Historia najnowsza. Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?

Chymm... Ostatnio zaczęłam oglądać „Beezelbub’a”, ale jeszcze nie skończyłam. Ale z tych co pooglądałam od deski do deski to „Kuroku no Basuke” i „Koutora-san”.


     8. Chluba fana. Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?


To chyba jasne jak słońce! ^ω^ Mangi: tak! Magazyny: tak! Gadżety: parę mam.


     9. Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?

Kolejno: Waneko, J.P.F., Kotori, Studio JG (pomimo terminów i problemów z drukarnią).


     10. Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?

Nie zastanawiałam się na tym nigdy, więc raczej mi to nie przeszkadza. : P 


Czas na otagowanie:

Kyou & Mims
– mają bloga o książkach, ale wiem, że z chęcią odpowiedzą na pytania dotyczące M&A.


ognista strzała
– podobna sytuacja jak u K&M, ale myślę, że również udzieli odpowiedzi. ^-^






Raz jeszcze dziękuję za otagowanie! Mam nadzieję, że nie umęczyłam nikogo tymi wypocinami. Jutro szkoła, kolejny tydzień minie jak z bata strzelił. I za tydzień postaram się o kolejną recenzję. ^u^

Komentarze

  1. Jej, jak tu ślicznie :D Oczywiście obserwuję.
    Romi Paku wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 I tak tak, Romi jest niesamowita <3

      Usuń
  2. Ja Brothers Conflict nie potrafię przemęczyć, moja najgorsza tortura w ciągu tygodnia, niby dużo fajnych seiyuu, ale żadna postać nie przypadła mi do gustu i tak się męczę z tym tytułem. T.T Dzięki temu tagu dowiedziałam się ile masz mang na półeczce, chcę zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tyle mang? *o* Szczęściara!
    Seiyuu, których podałaś, też lubię/uwielbiam, ale dopisałabym do nich co najmniej kilku kolejnych xD
    Powodzenia w szkole i w czytaniu lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aguś, Aguś. Zrobi się zaraz po recenzji . Nie wiem czy jutro będę w szkole ale zobaczę co da się zrobić :33 Dodaj zdjęcia półeczki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne seiyuu *^* Ta dwójka panów z przodu też są moimi ulubieńcami. Ah i seiyuu Tosia <3 Tak dużo mang... Zazdroszczę takiej kolekcji. Ja niedawno dopiero zaczęłam kupować...
    Taaak, zaczynasz wymieniać ulubionych bohaterów i z pięciu robi się piętnaście xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże! Zostałam otagowana ;-; Bardzo się cieszę :'D Lubię odpowiadać na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wytypowanie :) Oczywiście, już się tym zajęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miyano Mamoru i całe Uta Pri >u< Me gusta *_*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz