Zapowiedzi: grudzień


Muszę przyznać, że miesiąc minął mi bardzo szybko. Tak szybko, że aż zapomniałam przygotować sobie "zapowiedzi"... Jakoś tak za bardzo zaangażowałam się w studiowanie i tak, albo siedziałam przed tekstami na zajęcia, albo zajmowałam się pisaniem recenzji. Posty "nierecenzje" jakoś zeszły na drugi plan, co też mój Stosik pojawi się trochę później. Ale nie mają tu być żadne ogłoszenia parafialne, tylko kilka zdanek o tym co czeka na nas w grudniu. 
Musze przyznać, że jak na miesiąc, który w zasadzie jest skrócony prawie o połowę, a całkiem sporo tomików ma zostać wypuszczone na rynek. Z ciekawości aż policzyłam i wyszło że 27 lub 28 - jeżeli Waneko dostanie od Mikołaja akcept okładki trzeciego tomiku Sekaiichi Hatsukoi. Kto czeka to niech pisze list i wystawia go na okno! Może wydarzy się ten bożonarodzeniowy cud! 
Oczywiście jest też trochę nowości, "przesunięć" oraz "nowościowych-przesunięć", ale jestem dobrej myśli, że w tym szczególnym miesiącu wszystkie obietnice i pragnienia się spełnią. :3
A! Jeszcze jedno. Troszkę zmieniłam prezentację tytułów. Co myślicie? (nie ukrywam, że jest to dla mnie trochę prostsze do zrobienia. XD)


~J.P.Fantastica~

Tytuł: Souichi i jego głupie klątwy [NOWOŚĆ]
Tom: JEDNOTOMÓWKA, MEGA MANGA
Autor: Junji Ito
Cena okładkowa: 44,99zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Atak Tytanów
Tom: 8
Autor: Hajime Isayama
Cena okładkowa: 25,20zł
Opis:
[brak]




Tytuł: One Piece
Tom: 37
Autor: Eiichiro Oda
Cena okładkowa: 18,90zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Green Blood
Tom: 2
Autor: Masasumi Kakizaki
Cena okładkowa: 25,20zł
Opis: 
[brak]




Tytuł: One-Punch Man [NOWOŚĆ]
Tom: 1
Autor: One, Yusuke Murata
Cena okładkowa: 25,20zł
Opis:
Saitama był przeciętnym młodym mężczyzną, który po kolejnej rozmowie kwalifikacyjnej znowu nie dostał pracy. Co gorsza, w drodze powrotnej musiał stawić czoło potworowi, zamierzającemu zabić pewnego chłopca. To wydarzenie zmieniło Saitamę – udał się na trzyletni „morderczy” trening(...), po którym jego wygląd uległ zmianie, a on sam stał się, co prawda do bólu emanującym przeciętnością, ale jednak bohaterem. Tyle w teorii... w praktyce, zgodnie ze swym marzeniem z dzieciństwa, Saitama pokonuje każdego napotkanego przeciwnika, bez względu na jego siłę, zdolności czy formę (...) jednym ciosem. I na tym polega jego nieszczęście…
Opis pochodzi z serwisu Tanuki.pl (źródło)


Dwa słowa ode mnie: 
Musze się Wam do czegoś przyznać. Kocham One-Punch Mana! Przynajmniej polubiłam to, co spotkałam w anime. Rzadko kiedy zdarza mi się, abym przed wydaniem mangi obejrzała anime, ale tutaj nie mogłam wytrzymać. Ciekawiło mnie to aż do tego stopnia, oraz zastanawiałam się co wejdzie za kochane przeze mnie Naruto (co tam, że Kishimoto pojechał pod koniec po bandzie, ja i tak miałam feelsy <3 No bo proszę Narudad <3), że już nie wytrzymałam i musiałam pooglądać... Bardzo chciałabym dogonić też Tytanów. Jak na razie mam ich do 5. tomiku, ale ostatnie wydatki nie pozwalają mi dotrzeć do bieżącej liczby... Bieżący numer One Piece też z wielką chęcią zobaczyłabym na półce, ale cóż... "Drogi święty Mikołaju...". XDD


~Kotori~

Tytuł: Lovers Doll [NOWOŚĆ]
Tom: JEDNOTOMÓWKA,
Autor: Mashima Kazuhiko
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis:
Shin projektuje stroje dla lalek. Zajęcie to sprawia mu wielką satysfakcję, zwłaszcza że tworzone przez niego ubrania cieszą się wśród kolekcjonerów popularnością. Pewnego dnia dowiaduje się, że na aukcję została wystawiona „Krwawa Lalka”, unikatowy egzemplarz, który – jak wieść niesie – posiada zdolność wysysania krwi z właściciela. Shin nie wierzy w takie opowieści, ale jest zaciekawiony samą lalką. Jeden rzut oka na zdjęcie powoduje, że rodzi się w nim potrzeba posiadania właśnie tego okazu. Jakież jest jego zdziwienie, kiedy po otrzymaniu przesyłki to, co wydawało się niemożliwe, staje się faktem...

Tytuł: Konbini-kun [NOWOŚĆ]
Tom: JEDNOTOMÓWKA
Autor: Junko
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis:
Złośliwe plotki sprawiły, że Nakaba przestał chodzić do szkoły. Nie chcąc być ciężarem dla rodziców, postanowił rozpocząć pracę w sklepie. I wszystko pięknie by się ułożyło, gdyby nie jeden ze współpracowników, gburowaty Kouhei, który od początku wzbudzał w chłopaku przerażenie. Jednak pewnego dnia wydarzyło się coś, co na zawsze zmieniło podejście Nakaby do kolegi z pracy.

Tytuł: Wybranki Jej Wysokości [NOWOŚĆ]
Tom: 1
Autor: Fujieda Miyabi
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis:
Grubo się mylicie, sądząc, że posiadanie haremu to sama przyjemność. Czasami trzeba się nieźle napracować, żeby zebrać w jednym miejscu najpiękniejsze dziewczęta. Iono Mito Archeline – władczyni pewnego niewielkiego państwa „na zachodzie” – dochodzi do wniosku, że pośród jej urodziwych dam ilość czarnowłosych ślicznotek jest niewystarczająca. Wraz ze swoim dworem wyrusza więc na wschód – ku krainie czarnowłosych kobiet, czyli do Japonii – by uzupełnić deficyt.

Tytuł: Tuż za rogiem [NOWOŚĆ]
Tom: JEDNOTOMÓWKA
Autor: Toko Kawai
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis:
Yuuya Kishimoto marzył o karierze pianistycznej. Niestety, w wyniku wypadku częściowo stracił władzę w ręce i musiał zweryfikować swoje plany na przyszłość. Lecz nie tylko on przechodzi życiowy kryzys. Nauczyciel matematyki, Kazuaki Kiriya, właśnie rozstał się z partnerem. Zupełnie wytrącony z równowagi, błąkał się po mieście i tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności nie skończył pod kołami samochodu. Drogi obu bohaterów skrzyżowały się właśnie w tym dramatycznym momencie. Przygodna znajomość „z ulicy” stopniowo przerodziła się w coś więcej i wszystko było na dobrej drodze, by przeobraziła się w związek, gdyby nie drobny szczegół, o którym Kishimoto zapomniał poinformować swojego przyjaciela.


Dwa słowa ode mnie: 
Tyle dobra teraz od Kotori. Tyle nowości. A wszystkie mają być na XmasConie, a ja nie mam jak wtedy pójść... :'( Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość recenzowania powyższej listy. :P


~RingoAme~

Tytuł: Zawrócić czas
Tom: 2 [OSTATNI]
Autor: Sakiya Haruhi, Yamamoto Kotetsuko
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Lament Jagnięcia
Tom: 4
Autor: Koi Toume
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
[brak]




Dwa słowa ode mnie: 
Już nie mogę doczekać się kolejnego tomiku Lamentu! Ta manga jest tak bardzo specyficzna, że naprawdę się zastanawiam co ona ma w sobie takiego, iż tak mnie do niej ciągnie. Mam nadzieję, że RingoAme wyrobi się i na święta będe mogła przeczytać ten tomik. :3
No i druga, a zarazem ostatnia, część Zawrócić czas. No to mała korekta. Mam nadzieję, że RingoAme wyrobi się i na święta będę mogła przeczytać te dwa tomiki (jeśli nie szybciej :D).


~Studio JG~

Tytuł: No.6
Tom: 6
Autor: Atsuko Asano, Hinoki Kino
Cena okładkowa: 19,90zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Jak zostałam bóstwem?!
Tom: 4
Autor: Julietta Suzuki
Cena okładkowa: 19,90zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Unbreakable Machine Doll
Tom: 6
Autor: Hakaru Takagi, Reiji Kaito, Ruro
Cena okładkowa: 19,90zł
Opis:
[brak]




Tytuł: Noragami
Tom: 2
Autor: Adachitoka
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis:
[brak]




Dwa słowa ode mnie:
Teraz zamiast pisać do Mikołaja zacznę pisać do mojego krakowskiego listopodawcy... Niech mi w końcu przyniesie pierwszy tomik Noragami! Co prawda mam go w oryginale na półce, ale to takie do ćwiczeń i nie wszystko rozumiem... :'( Swoją drogą cena to zabójstwo w biały dzień i żałuję, i to bardzo, że jednak nie zdecydowałam się na prenumeratę... A miałam ją kupować, ale odnalazłam się w figurkach i tak pieniążki szlaczek trafił. :P
Już dokładnie nie pamiętam czy 6. tomik No.6 ma być z edycją limitowaną czy tez nie... W każdym razie jeżeli jest to do mnie przybędzie po premierze, a jeśli nie jest to na pewno, prędzej czy później go zakupię.
No i jeszcze Jak zostałam bóstwem?!, które mam prenumerowane aż do 20. tomiku. Prenumerata to jest jednak coś. :3


~Waneko~

Tytuł: Pandora Hearts [JUŻ W SPRZEDAŻY!]
Tom: 20
Autor: Jun Mochizuki
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Nieuchronnie rozwijająca się żałosna farsa jest jedynie baśnią, snutą przez człowieka, który doprowadził do tragedii w Sablier, podążając za pragnieniami własnego serca. Skrywając głęboko w sobie najróżniejsze emocje, wszyscy puszczają się w taniec, zupełnie niczym marionetki manipulowane przez lalkarza...


Tytuł: DRRR!! Saika
Tom: 2
Autor: Riohgo Narita, Shizuhito Yasuda, Akiyo Satorigi
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
W Ikebukuro pojawił się tajemniczy złoczyńca. Kiedy ktoś zostaje zaatakowany, na czacie pojawia się tajemnicza Saika. Tak samo nazywał się demoniczny miecz, który dawniej znajdował się w Shinjuku! Na czacie wiele razy wypisuje imię Shizuo Heiwajimy, zupełnie, jakby nuciła pieśń ukochanemu...


Tytuł: Wilcze dzieci
Tom: 3 [OSTATNI]
Autor: Mamoru Hosoda, Yuu, Yoshiyuki Sadamoto
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Yuki złamała daną mamie obietnicę, że nie będzie zmieniać się w wilka i zraniła kolegę z klasy. Ame coraz częściej wychodzi w góry. Czy tam odnajdzie swoje miejsce na ziemi? Tymczasem nadciąga wielka burza.



Tytuł: Silver Spoon
Tom: 13
Autor: Hiromu Arakawa
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Krowy, świnie, kury... Żeby je właściwie wyhodować, potrzeba czasu. Ziemniaki, szparagi, grzyby shitake... Ktoś musi włożyć wysiłek w ich uprawę. Czy hodowani w Technikum Rolniczym w Oezo Hachiken i spółka stali się już smaczni? Czas na danie główne.


Tytuł: Kuroko's Basket
Tom: 9
Autor: Fujimaki Tadatoshi
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
W ćwierćfinale zawodów międzyszkolnych Kaijoi mierzy się z Touou. Presja wywierana na Touou rośnie. Kise wreszcie udaje się skopiować grę Aomine, który z czterema faulami na koncie znalazł się w bardzo trudnej sytuacji. Jak zakończy się pojedynek dwóch członków "Pokolenia Cudów"?! Po meczu Kagami i Kuroko wybierają się na turniej ulicznej koszykówki. Kogo tam spotkają?

Tytuł:  Sweet Guilty Love Bites [NOWOŚĆ]
Tom: JEDNKOTOMÓWKA
Autor: Shuninta Amano
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis: 
„Sweet Guilty Love Bites” opowiada o czterech hostessach pracujących w tym pewnym klubie w Japonii, ich codziennym życiu, pracy oraz… o ich związkach z innymi kobietami. W trzech pieprznych rozdziałach zawartych w tym tomiku dowiecie się, że miłość można znaleźć nawet na ulicy, że bycie samotną matką wbrew pozorom może pomóc w znalezieniu „tej jedynej” a związki pomiędzy koleżankami z pracy może i nie są zbytnio profesjonalne, ale co pradzić, serce nie sługa! Jeżeli spodobała Wam się nasze wcześniejsza Jednotomówka o podobnej tematyce („Kwiat i Gwiazda”) ale chcieliście trochę więcej „akcji” to trafiliście we właściwe miejsce!

Tytuł: Deadman Wonderland
Tom: 10
Autor: Jinsei Kataoka, Kazuma Kondou
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis: 
Ganta zostaje uniewinniony i wypuszczony na wolność, lecz wciąż nie może się pozbierać po odkryciu szokującej prawdy - pod czerwoną maską Wretched Egg kryje się Shiro! 



Tytuł: Dragons Rioting [NOWOŚĆ]
Tom: 1
Autor: Tsuyoshi Watanabe
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Przygotujcie się na mnóstwo akcji, humoru i cycków! Rintaro cierpi na rzadką chorobę: każde jego podniecenie może skończyć się szybką śmiercią. Chłopak stara się za wszelką cenę uniknąć patrzenia na kobiety, niestety w jego nowej szkole dziewczyny stanowią 99% wszystkich uczniów! Czy mistrzowska znajomość sztuk walki pomoże mu przeżyć? Jak jego pojawienie się wpłynie na trwającą pomiędzy trzema smoczycami wojnę o panowanie nad szkołą?!

Tytuł:  Ścieżki Młodości
Tom: 12
Autor: Io Sakisaka
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Kou nie potrafi dłużej tłumić swoich uczuć do Futaby. Naprawdę nie chce pozwolić jej odejść, dlatego z nadzieją, że ma u niej jeszcze jakieś szanse, decyduje się działać. Yoshioka udaje obojętność, ale w rzeczywistości waha się i jest bardzo zdezorientowana. Decyduje się na szczerą rozmowę z Toumą. 


Tytuł: Tokyo Ghoul
Tom: 5
Autor: Sui Ishida
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
Podczas poszukiwania nowych smaków ghul "Smakosz" wpada w obsesję. To jeszcze nie koniec "uczty". Kaneki, Nishiki oraz Touka stawiają czoła Tsukiyamie. Czy Kaneki da sobie radę z potworem myślącym jedynie o zaspokojeniu własnych żądz. Jaki będzie następny ruch BSG?


Tytuł: Sekaiichi Hatsukoi. Przypadek Ritsu Onodery
Tom: 3
Autor: Shungiku Nakamura
Cena okładkowa: 19,99zł
Opis:
[brak]




Dwa słowa ode mnie: 
Eee.. to mój miesiąc prenumerat więc na pewno trafią do mnie: Ścieżki Młodości, Tokyo Ghoul, Kuroko. Kiedy to minęło? Już tak dalekie numery w tych seriach. AHR nie kończ się jeszcze... TnT
Jeśli będzie mi dane mieć jakieś "klepaki" to postaram się nabyć Wilcze dzieci. Co prawda 2. tomiku jeszcze nie przeczytałam - bo czekam na trójkę! - ale i tak kocham tę seirę. <3
Chciałabym też nadgonić z DW i Pandorę (chociaż tutaj dużej zaległości nie mam, jeżeli chodzi o "zbieractwo"). Tu jeszcze pomyślę, czy mam nastrój na jakąś z tych mang. :P


~Yumegari~

Tytuł: Biały jak śnieg [NOWOŚĆ]
Tom: 1
Autor: Zi Tu, Zi Gui
Cena okładkowa: 19,90zł
Opis:  
Pewien śnieżny lis, postrzegany wśród innych stworzeń jako poczciwy hultaj, uważa Śnieżną Górę za swój dom – nie jest więc zadowolony, gdy osiedla się na niej ludzka istota, a mianowicie ciekawski uczony. Ale to nie wszystko! Bezczelny śmiertelnik samowolnie ścina ulubione miłorzęby lisa i jakby nigdy nic przywłaszcza sobie jego meble! Młody lis postanawia, że tak dłużej być nie może. Zemsta jeszcze nigdy nie była tak słodka...

Tytuł: Savage Garden
Tom: 6
Autor: Lee Hyeon-Sook
Cena okładkowa: 22,90zł
Opis: 
[brak]




Dwa słowa ode mnie: 
Nie powiem, że oba tytuły jakie oferuje Yumegari na grudzień mnie nie interesują. Ale moja sytuacja z Savage Garden jest trochę "nieswoja", bo musiałabym wydać majątek aby nadgonić ją do tego tomu... Biały jak śnieg natomiast jest troszkę lżejszy do przełknięcia (bo ma być tylko dwa tomy), ale nie wiem czy dam radę go udźwignąć...


Tak oto prezentuje się grudzień.
Poprzednio się bardzo spieszyłam, dlatego nic nie napisałam od siebie. Tym razem udało mi się napisać kilka słów (chociaż już dawno powinnam spać...). Nie powiem, żeby było mi łatwo ten post "skompletować", bo tutaj coś bart chce, tutaj koty chcą jeść, tutaj ktoś coś pisze, a do tego komputer (głównie internet) tnie mi jak cholera... Ale zrobiłam! I się cieszę. :D 
Mam nadzieję, że taka forma prezentacja "Zapowiedzi" się Wam podoba, bo tak jak napisałam na wstępie, jest mi o wiele łatwiej umieścić to w takiej formie. Poza tym post nie jest zbyt długaśny. "Stosik" dodam jak tylko będę miała więcej czasu wolnego (być może w kolejnym tygodniu się to zdarzy). Cudów nie ma, ale i tak jestem zadowolona. :P
Koniec wywodów.
W piątek recenzja - pewnie wezmę coś na szybko do napisania, bo czasu mało. 
To do następnego! ^3^

Komentarze

  1. Dobrze, że idą święta, bo mój portfel cierpi głód, a mang za darmo nie dostanę T^T

    OdpowiedzUsuń
  2. Mishima Kazuhiko... Jednotomówka od mojego mistrza... IDĘ PO PORTFEL ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę polować na Noragami, Ścieżki Młodości i Tokyo Ghoula. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle świetnych nowości! *^* Z wielką chęcią przygarnęłabym sporą część z nich, ale nie jestem pewna, czy mi się to uda. :< Niech zdaży się świąteczny cud, błagam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 100% kupie Tytanów, mimo wszystko lubię tę mangę i porzucać nie zamierzam. Od JPFu jeszcze OP-M, mam duże oczekiwania. Chciałabym wziać wszystkie jednotomówki od Kotori, ale pewnie się nie uda, bo ograniczenia pieniężne, takie życie, brutalnośc. Od SJG nie biorę nic, hihihi, jakoś nie potrafią trafić w mój gust, w sumie jedynie OPM i Zakuro kupuję. Tytuły od Ringo Ame przeczytam w mangowej bibliotece, ale Kuroko, SGLB i Pandorę muszę mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz