JEDNA MANGA DZIENNIE - mini-mangathon



Jako, że mang mam sporo (i pewnie nie jeden/jedna z Was też), a duża część z nich czeka niesłychanie długi czas na "swoją kolej" to postanowiłam, że przez ten miesiąc podejmę się małego wyzwania.

Przez CAŁY SIERPIEŃ czytam minimum JEDNĄ MANGĘ DZIENNIE.
Może w ten sposób te nieprzeczytane stosy znikną, a sumienie będzie bardziej czyste.
Zapraszam więc na mój instagram (@aypa789) ponieważ tam będę publikowała, co czytam w danym dniu.
Oczywiście kto chce dołączyć to serdecznie zapraszam do zabawy. ^^

Zasady:
1. Przeczytać 31 mang w tym miesiącu (sierpień).
[edit: No chyba, że nie masz na tyle nieprzeczytanych mang. Przeczytaj po prostu to, co masz i czeka w kolejce zanim urośnie do niebotycznych rozmiarów. :D]
2. Starać się przeczytać minimum 1 mangę na jeden dzień.
3. W przypadku gdy przeoczy się dzień, dwa, ewentualnie siedem, to nie ma tragedii. Doczytasz innego. 😉

Tak więc... THE GAME IS ON
Dołączysz? ^^

Ps. Hashtagów nie ma, no chyba że przyjdzie mi coś do głowy... w takim wypadku będzie edit lub update pojawi się tylko na ig. XD

Komentarze

  1. Chętnie bym dołączyła, ale nie mam po jednej mandze na każdy dzień! Także trochę Ci zazdroszczę, haha. :D
    Niemniej jednak, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trochę uzbierało...
      To nie szkodzi! Czytaj tyle ile masz! :D

      Usuń
  2. Ja zaczęłam w połowie lipca. Nawet nieźle mi to idzie, bo sterta po malutku się zmniejsza. Ale zanim nadrobię letnie zaległości to wpadnę w kolejne, hah! :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, że co nie co wyczytujesz. A nawet jakieś porządki się przewinęły. ^^ (Pasowałoby mi też ogarnąć w pokoju...)
      To najbardziej błędne koło jakie znam... Ta radość kiedy skończysz stertę, ale zaraz kurier doniesie kolejną... X"D
      W każdym razie, powodzenia! :D

      Usuń
    2. Porządki były konieczne, bo miałam już straszny bałagan na półce. Nowe mangi dopychałam na siłę, reszta zaczęła się przewracać itd.. Chaos po prostu :P. Bardzo dużo tytułów pochowałam do pudeł (nie pasowały mi wizualnie... albo po prostu wstydzę się, że je posiadam ^^').
      Mam zaległości na przynajmniej kilka miesięcy czytania :'D!

      Usuń
    3. Jak ja to rozumiem! Podpisuję się pod wszystkim co wyżej. XD

      Usuń
  3. Powodzenia! Sama do wyzwania nie dołączę, ale pochwalę się, że udało mi się ostatnio zabrać za czytanie takich zalegających mang - skończyłam w końcu Śmiech w chmurach i przeczytałam kilka krótszych serii. Także passa u mnie dobra i liczę, że i w sierpniu się utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować. :D
      Trzymam kciuki by dobra passa nadal trwała :3

      Usuń

Prześlij komentarz