Przerwa 🙀, bo sesja i obrona...


Przez ostatnich kilka dni zastanawiałam się nad tym, jak pogodzić moje obecne obowiązki z publikowaniem na blogu i niestety w obecnym okresie roku wydaje mi się to niemożliwe. Z czegoś muszę na chwilę odstąpić, a że ze snu ciężko jest zrezygnować, to musiałam podjąć decyzję i zrobić przerwę od bloga. Dużo rzeczy w sumie już miałam przygotowanych do tego, aby zacząć pracować nad postami na kwiecień, ale nie mam czasu na dokończenie tego. 😭

W tym roku kończę studia licencjackie i już aż do końca tego semestru chciałabym skupić się na pisaniu pracy oraz nauce do kobyły (i innych mini-kobył, bo przecież 3 rok to idealny czas na pierdołowate przedmioty...), chociaż i tak czuję w kościach, że przesunie się to aż na lipiec. Dlatego ta przerwa jest mi potrzebna. Szczególnie, że przez ostatnich kilka miesięcy zdania nie chcą się składać tak, jak powinny... Może to przez zmęczenie studiami..? Nie wiem, nie chcę całkowicie na to zwalać. Po prostu mam dużo na głowie i nie potrafię sobie całkowicie ze wszystkim poradzić na raz. 😖

Także, może przepraszać nie będę za tą planowaną nieobecność, bo wiem, że moi czytelnicy są wyrozumiali (💖). Wiedzcie, że na pewno bloga na porzucam. Jest to tylko przerwa, gdyż na czas sesji i obrony muszę mieć głowę wypełnioną innymi informacjami. W sierpniu już na pewno będę coś publikowała, gdyż wtedy to blogowi stuknie pięć latek! Ale czy wcześniej się coś pojawi? Ciężko mi to na chwilę obecną przewidzieć. Mam tylko nadzieję, że w drugiej części tego roku ktoś jeszcze będzie pamiętał o tym małym kąciku w necie. 💖😛

Ściskam Was wszystkich serdecznie! 🌸
Trzymajcie kciuki bym nie nawaliła! 😝
Aypa 😽

Komentarze

Prześlij komentarz