Liebster Blog Award - blogowej zabawy ciąg dalszy


Ponownie udało mi się otrzymać nominację. Tym razem od Naravi Night z Anime & Manga ~ Neko-chan! A jako, że lubię takie zabawy to chętnie biorę w tym udział. :D Mam nadzieję, że moje odpowiedzi będą wyczerpujące i przymniecie oko na to, iż troszkę odeszłam od zasad. :D
 ,,Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 10 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 10 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu ) i zadaje 10 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie"

*************************************************************************

1. Jakie jest twoje hobby poza blogowaniem ?

Rysowanie! Kocham rysować! Rysuję od małego i chciałabym aby moje umiejętności się poprawiły. Szczególnie jeżeli chodzi o "mangę". Zazwyczaj kiedy rysuję nie jestem zadowolona z tego co tworzę. Zawsze znajdę coś do poprawiania. Dlatego nie rzucam na bloga takich postów. Chociaż bym chciała... Szybciej coś na Instagramie się znajdzie (zainteresowanych zapraszam: @aypa789 :) )
Poza tym lubię robić takie plastyczne "popierdłóki". Zeszyty, lalki, kartki, nawet kocham malować ściany w pokojach - co też za niedługo mnie czeka. Yeay! :3


2. Spędzasz częściej czas z przyjaciółmi czy przed komputerem ?

Ehe heh heheheh... Ostatnio niestety przed komputerem. Nawet jak wstaję rano to pierwsze, co robię to patrzę na rozpiskę z mangami do recenzji.  Ale w tym tygodniu udało mi się wyjść i spotkać z przyjaciółmi i ze znajomymi. :3 Do tego była też pani M! <3 Sckniłam się :') 

Zdjęcie ma ponad rok, ale ciężko jest o jedno dobre wspólne zdjęcie (Aypa jako fotograf... XD)

3. Czym interesowałaś/ interesowałeś się trzy lata temu?

Mangą i anime. XDD Wtedy też miałam wielkie plany zostania panią architekt, ale że Japonia przewróciła mi w głowie to plany się zmieniły. Chociaż nie żałuję czasu, który poświęciłam na przygotowanie się na architekturę. Dzięki temu pokochałam historię sztuki i zaczęłam szperać w Internecie o sztuce japońskiej. Chyba trzeba będzie wybrać się do Manggha przy najbliższej okazji. :3

4. Kogo sławnego podziwiasz i dlaczego?

Szczerze powiedziawszy to nie mam takiego swojego autorytetu z imienia i nazwiska. Przynajmniej takiego, o którym uczą w szkole podstawowej. Po prostu podziwiam wielu ludzi. Najbardziej to każdego mangakę - jaki by nie był. Oczywiście Io Sakisaka to dla mnie Bóstwo, ale każdy ilustrator ma mój szacunek, ponieważ jest to bardzo wymagający zawód. Jeżeli nie jest się cierpliwym i zdyscyplinowanym, albo upartym człowiekiem to raczej nie da się przetrwać w tym zawodzie. 
Jeżeli chodzi o sławne osoby ze świata show-biznesu (czy coś) to kocham One Ok Rocka. Taakaa~!! <3 Ostatnio też mam słabość do Yuukiego Furukawy. A tak to nie siedzę w tym biznesie. Krócej mówiąc spytana o ulubioną aktorkę/aktora, często nie wiem co powiedzieć. XD (no teraz jest Yuuki. :D)

5. Jaka mitologia interesuje cię najbardziej, jaki jest twój ulubiony mitologiczny bóg i dlaczego to właśnie on ?

W piątej, bodajże, klasie szkoły podstawowej niesamowicie interesowałam się mitologią egipską. Później jednak gdzieś w gimnazjum odświeżyłam sobie mity greckie i jakoś tak mi to się spodobało. Zresztą od zawsze miałam jakieś pociągi do tego. Może to za sprawą Herkulesa od Walta Disneya. A mój ulubiony bóg? No oczywiście, że moja płonąca na niebiesko mordka, Hades. :D Dlaczego? Przez tę bajkę. XD Kiedyś moja siostro-przyjaciółka (no znamy się już 13 lat) powiedziała, że to totalnie ja - knowania i czarny humor. I tak już zostało. Jak słyszę Hades to od razu się odwracam i pytam: "Gdzie?!"
Obecnie to troszku interesuję się mitologią japońską. Ale tylko troszku. :3


6. Jaka jest twoja ulubiona żeńska postać ? ( obojętnie czy to z książki, mangi, anime, filmu etc. )

Żeńska... U. Będzie ciężko. Dajcie mi chwilę...
.
.
.
Z książki - Katniss Everdeen. Dzięki tej postaci zaczęłam się zmieniać. Mam nadzieję, że na lepsze. :D
Z mangi - tu mam takich kilka. Kocham Teru Kurebayashi z Dengeki Daisy, Shurę Kirigakure z Ao no Exorcist, Yoshiokę Futabę ze Ścieżek Młodości, Kushinę z Naruto no i dajmy jeszcze Nami z One Piece. :D

7. Na jakim kanale i jakie bajki najchętniej oglądałeś/łaś w dzieciństwie ?

Jak to mój dziadzio mówił: "Znów oglądasz te kwadraciaki". Zazwyczaj kiedy jestem o to pytana to od razu to mi się przypomina. W wieku 5 lat rzadko kiedy oglądałam telewizję, ale punkt 12 siedziałam przed ekranem i musiał być włączony Polsat. Czas Pokemonów. Pamiętam też, że przed szkołą (czas chorowania w przedszkolu) oglądałam Catoorn network. Później jak zaczęłam chodzić do szkoły to często bywałam u babci. Tam miałam FoxKidsa, później Jetix. Siłą rzeczy to te programy oglądałam najczęściej.

8. Twoje największe marzenie ?

To raczej nie będzie nic odkrywczego. Pragnę Japonii! Chciałabym aby cały mój plany, jaki sobie uroiłam wypalił, dlatego teraz najważniejsze dostać się na studia, później 300% normy i może się uda. :D

9. Skąd pomysł by założyć blog ?

W liceum poznałam takie dwie, które mnie do tego namówiły. Mówiły, że fajnie by było jakbym pisała recenzje w necie, bo zazwyczaj fajnie mówiłam im o mangach, które na ówczesną chwilę posiadałam ("Musisz to przeczytać!!" XD).

10. Z jaką postacią się utożsamiasz ?


Patrz punkt 5. :D 
Ale tak na poważnie to nie wiem. :P 

*************************************************************************

Moje nominacje (bardzo chciałabym zobaczyć to u nich :D):
* Recenzje Między Kartkami (choć z książkami, to i tak jestem ciekawa, co Karusia napisze. :** PS. To jedna z "tych dwóch" :P)


Moje Pytania :
1. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Książka papierowa czy elekroniczna/ Manga papierowa czy skanlacje? 
3. Jakie było Twoje największe marzenie w dzieciństwie? Czy nadal dążysz do jego spełnienia?
4. Jakie państwo/miasto chciałabyś najbardziej odwiedzić? (możesz podać kilka)
5. Jak jest/był Twój ulubiony przedmiot szkolny? 
6. Rodzina i przyjaciele czy rozwój własnej kariery? (BTW. Moje pytanie z matury ustnej...)
7. Ukochany zwierzak: kot, pies, panda czy coś innego?
8. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
9. Książki: Okładka miękka czy twarda?
10. Manga: Jakie postaci lubisz najbardziej? Dlaczego? (Można opisać ogólnie, bez nazwisk. :D)

Oczywiście nie naciskam na wzięcie udziału. :D Jednak uważam, że to przednia zabawa. :P 
Nawet udało mi się doczepić kilka zdjątek. :D
Dziękuję za uwagę! :*
~Aypa ^3^

Komentarze

  1. Możesz być pewna, że odpowiem na Twoje pytania ;) Już sama nie mogę się doczekać! ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam na blogu dokładnie 11 minut po północy i bardzo zaciekawiły mnie twoje odpowiedzi :3 Wspaniałe rysunki, szczególnie podoba mi się ta dziewczyna stojąca przodem na drugim obrazku (tam gdzie są dwie ,,półnagie?" dziewczyny) ^^ Jesteś podobna do Hadesa? Już cię kocham <3 Ja bym się przyrównała do Lokiego (hehehehe...). Na pewno odpowiem na pytanka i dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunki są czysto praktyczne - ćwiczenia anatomii i takie tam... Ale dziękuję. :D
      Knowania to moja specjalność w dodatku mój humor to połączenie japońskiego sucharzenia z tym ciemnym... Dlatego Hades. <3
      Czekam na Twoje odpowiedzi :3

      Usuń
  3. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie ^^ Z przyjemnością wezmę udział w tej akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału. :D
      Będę wypatrywać Twoich odpowiedzi. :3

      Usuń
  4. One Ok Rocka *-* Ostatnio mam na nich fazę. Paczkę też masz świetną. Moja to jak nie siedzi w domu, to narzeka na to, że nikt nie wychodzi. Poza tym muszę do nich ciachać z buta dwa kilosy xd Dawno już po szkole się z nimi nie spotykałam... Może niedługo się zgadamy i wyjdziemy chociaż na pizzę ( choć biorąc pod uwagę, że zwykle wychodzą z tego same nieporozumienia może i lepiej nie x3 ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mieszkam centralnie w moim małym pipidówku w Bieszczadach, ale czasem to już się nie da wysiedzieć w domu. XD Dlatego kiedy mama jedzie na zakupy się z nią czasem zabiorę i pójdę połazić z moimi wariatami. :D

      Usuń
  5. Za każdym razem jak ktoś wspomina One Ok Rocka to muszę s\obie obejrzeć coś z ich ostatniego koncertu, z którego wyszło DVD.

    Myślę, że w lipcu zrobię tego taga, jak tylko nadejdzie czas na notkę z rysunkami, bo muszę coś pisać pomiędzy nimi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już się nie mogę doczekać. :D Kocham oglądać Twoje prace! :3
      Ja wolę nie oglądać, bo to się bardzo źle odbija na moim, już i tak połamanym, serduszku. </3

      Usuń
    2. http://gekiumahenshin.blogspot.com/2015/07/lba-rysunki-zarcie.html

      Gotowe XD

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację. xD
    Ślicznie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobione :D
    Wyszłam na mordercę-psychopatę, ale co tam :p
    http://papierowemiasta.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-czyli-mordercze.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz